WEBINÁŘ – TIME MANAGEMENT A PRIORITY PRÁCE NA HOME OFFICE
- Co jsou mé pracovní priority a jak je poznám
- Plánování podle denního rytmu
- Denní plán a praktické tipy pro efektivní čas
- Umím poznat své osobní „žrouty“ času a čelit jim?
- Jak řešit demotivaci a překonat nechuť k práci?
- Jak vyhodnotit pracovní den?
- Osobní rovnováha jako cesta k efektivitě a spokojenosti
WEBINÁŘ – JAK ZVLÁDAT STRES A ZÁTĚŽE NÁROČNÉHO ROKU 2020 A 2021
- Jak zvládat svůj čas a efektivně si plánovat povinnosti i odpočinek
- Děti, partner/ka, práce – jak to všechno sladit a nezbláznit se z toho?
- Co je důležitější víc a co počká – plánování a priority
- Moje osobní hranice tolerance vůči stresu, co se mnou dělá současná náročná situace
- Mužské a ženské reakce na stres a přetížení
- Co dělat, když se věci vymykají kontrole
- Mohu být výkonný a spokojený v dnešní náročné době?
- Jak zvládat stres na HO, když je se mnou doma rodina
WEBINÁŘ – WORK-LIFE BALANCE V PRAXI – CO TVOŘÍ NAŠI SPOKOJENOST A ŠTĚSTÍ
- Audit osobní spokojenosti
- Moje 3 nohy- pilíře, o které se opírá naše životní vyrovnanost
- Jak rozpoznat svůj stres, přetížení nebo vyhoření
- Mapa mé zátěže, nástroje na zvládání životní rovnováhy
- Zdroje vnitřní energie aneb jak si udržovat dobrou kondici
- Práce, rodina, partner/ka, děti … .objevte štěstí, které už máte
- Relaxační techniky a doporučení pro zdravý životní styl
- Udržování životní rovnováhy aneb work-life balance v praxi
Chcete se zúčastnit?
Technické a organizační podmínky pro webináře:
- Délka webináře 2 hodiny s malou přestávkou.
- Cena za webinář na vyžádání
- On-line video komunikace probíhá interaktivně mezi účastníky a lektorkou ve stanovený čas po obdržení přístupového kódu.
- Pro komunikaci používáme webovou aplikaci ZOOM, odkaz na aplikaci a detailní informace o připojení obdržíte v informačním emailu.
Potřebné technické vybavení:
- PC nebo chytrý telefon/tablet
- Internetové připojení
- Webová kamera s mikrofonem